Deklaracja dostępności Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia imienia Władysława Jana Ciesielskiego we Gorzowie Wielkopolskim
strona www: https://psmgorzow.pl
e-mail: sekretariat@psmgorzow.pl
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia imienia Władysława Jana Ciesielskiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Władysława Jana Ciesielskiego we Gorzowie Wielkopolskim.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-23
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-23
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Strona w budowie
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-23
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marta Machunik.
- E-mail: dyrektor@psmgorzow.pl
- Telefon: 95 735 24 89
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor szkoły
- Adres: Gorzów Wlkp. 66-400 ul. Teatralna 8
- E-mail: dyrektor@psmgorzow.pl
- Telefon: 95 7352489
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek jest własnością Ministerstwa. Zarządcą budynku jest dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Gorzowie Wlkp.
Szkoła nie posiada podjazdu do wejścia głównego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada wind ani toalet dostosowanych na potrzeby osób niepełnosporawnych.